05.01.2010

colindam, colindam iarna pe la diriga acasa

E a 3 zi de CRACIUN si noi elevi devotati si traditionalisti i-am facut o mica vizita doamnei diriginte cu vestirea NASTERII DOMNULUI. nu am fost multi, ca de obicei, insa holul blocului in care statea diriga si ne asculta rasuna a veselie si a traditie. bucurie mare.Dupa o mica atentie si desigur dupa ce ne-am odihnit simtitor pe canapeaua dirigintei noastre grijulie, am plecat urandu-i sarbatori fericite ...
acum las imaginile sa vorbeasca mai mult;)
vizionare placuta!
























































4 comentarii:

Anonim spunea...

Bianca:

a fost super chiar daca mi-am udat sosetele sio le puteam stoarce, chiar daca ne-am plimbat pe la 3 restaorante, chiar daca ne-am certat in supermarket, chiar daca nu aveam chef sa vin:))

mie mi-a placut si as mai vrea inca o data sa mai mergem:D

Anonim spunea...

ce ii drept am si scris corect:)))

raciala ii de vina:D

Anonim spunea...

foarte tare ziua:X:X
macar noi ne`am distrat
da chiar dak ne`am primbat prin 3locuri pana sa`l gasim pe cel potrivit
si stroceam sosetele(bine zis bianca)
da o fost frumos8->
si knd imparteam banii:))
mai mergem si la anu>:D<

Anonim spunea...

apropo vezi ca ai pus o poza de 2 ori:))