20.12.2009

Scrisoarea lu' gaby pentru mosu'

Draga mosule, iti scriu aceasta scrisoare cu gandul ca o vei citi si vei indeplini toate cerintele. Pentru inceput iti spun ca in acest an nu am fost asa cuminte. Am facut multe prostioare, mici, mijlocii, mari si "mega-mari". Stiu ca inainte eram mai ascultator, mai cu capul pe umeri, mai cu gandul la lucruri ortodoxe, dar ce sa faci mosule, se mai schimba omul, asta-i viata.
Pentru inceput eu mi-as dori o masina "teleghidata" cu anvelope de iarna, motor de 600 cai putere, un sistem audio de ultima ora, un girofar cu semnale acustice si vizuale ca sa trec mai "regulamentar" pe rosu si o telecomanda super-profesionala cu o bataie de semnal de pste 3 km avand in vedere faptul ca in acel timp in care voi "conduce" aceasta masina teleghidata voi sta confortabil in superba mea masina de 300.000 "euroi" cu o caroserie din piele de urangutan african, comenzi vocale(din caz nu pricepi aici, ma refer la faptul ca eu voi da comanda doar spunand-o, iar masina o va indeplini), un sistem audio super-poluant fonic, mentionand ca nu ma prea intereseaza deranjul pe care o sa il fac, sa consume apa in loc de benzina si sa aiba in partea dreapta o superba "craciunita". Aceasta superba masina o sa te rog sa o treci pe lista ta de cerinte si ar fi de preferat sa o gasesc in dimineata de Craciun, nu sub brad, ci parcata deja in garaj. O alta dorinta de a mea ar fi ca sa gasesc sub brad un micut carnet de conducere pentru toate categoriile.
Cam atat pentru acest an si sper ca am fost modest si de data aceasta cu cerintele dorite.
Multumesc mosule si sa nu uiti ca acusi e Craciunul si toti asteptam "modestele" cadouri.


P.S. As fi vrut sa vin personal la tine cu avionul facut tot de tine cadou anul trecut, dar e cam scump petrolul si ninge prea abundent plus ca are o defectiune la motorul stang. Sper sa nu te superi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bianca:
super craciunita:))

incontinuare apreciez talentu:))