31.10.2009

noaptea de halloween


e ultima vineri a lu octombrie mai exact 30 si imi incep ziua perfect sanatos in regula plin de viata abia asteptand petrecerea de halloween organizata de profele mele de engleza din liceu. afara e frig da frig cu "draci" nu asa da totushi ma incumet si merg la scoala lundumi hanoracu al mai gros. mi-am propus ca in aceea zii sa nu mai merg acasa deloc si in consecintza nu m-am mai costumat de ocazie ca doar nu aveam sa ma plimb prin orash in "drac"; trece ziua de la scoala si la 4 si juma ar trebuii sa fiu la petrecere intre timp am treaba prin orash; termin treaba si vad ca e trecut de 5; alerg cat alerg si ajung in final la cantina liceului locul unde se organizeaza balul de halloween; intru acolo multa lume care mai de care mai cosumat in draci vampiri doctorite focoase adolescente de iti taiau respiratia ce sa mai "frumusetile" naturii; ma uit eu mai atent sa vad daca imi gasesc vreun coleg de clasa da de unde erau doar 2 nu va mai spun care na , atentez lpe urma la violarea identitatii si restu colegilor mei de clasa probabil ca unii jucau triburile innebuniti altii stateau cu ochii benocliti pe messeenger dand buzzuri enervante sau asteptand ca disperatii sa vada care mai vorbesc cu ei ori alti colegi care stiam aveau motive destul de intemeiate sa nu vina...dar hai sa lasam vorbaria legata de "ai mei" si sa incepem cu adevarat shwoul; incepe distractia; ma integrez repede in public si incep prin a invita pe profa de engleza la un dans de o luase toate transpiratiile si pe mine de mai aveau un pic si ma luau cu targa; petrecerea se apropie de final si cu totii eram distrushi la propiu de la atata dansat; imi iau la revedere de la profa de engleza felicitand-o pentru organizare si plec...plec plecand singur singurel; deja cum am iesit pe poarta liceului ma luase gandurile ce traseu o sa am ... ca sa ajung mai repede acasa o iau pe o strada laturalnica, o strada intunecata plina cu copaci ce faceau o intrecere absurda la caderea frunzelor; vantul suiera incet incet frigul era mai intens decat cel de dimineatza iar hanoracul al mai gros nu mai facea fata... merg incet pe drumul intunecat...nimeni pe el..pustiu ...doar eu si copacii competitivi...imi venea in mintea melodia aia de la reclama de la sprite "sunt singurel bing bang, printre copaci bing bang..."ajung in parc..parca luase dumnezeu lumina din parca si el la fel ca si strada, bezna..deja mi se facu pielea de gaina...in spatele meu deodata se auzii un scrnset de dreanga bine uscata si inghetata probabil de la atata frig..sunetul crengii se auzii foarte bine acoperind linistea cutremuratoare a noptii friguroase...eu m-am speriat..ma uit in spate ...intuneric...dau sa merg mai repede...intuneric in fata..ma opresc si merg mai incet...inima incepe si imi bate si mai tare...ochelarii mi se aburisera..vreau sa ii dau jos..cand deodata.....se auzii un tipat ingrozitor...un tipat de fata...incepe si se lassase ceatza...era o ceatza groasa si inecacioasa...nu imi mai vedeam nici propiile picioare...doar eu si intunericu...vad doua umbre cum se apropie de mine din fata...alergau..alrgeu..alergau..se apropiau de mine...se apropiau si mai mult de mine...alergau ..erau doi tipi deghizati de halloween..aratau destul de inficosator...au trecut pe langa mine parca nici nu ma observasera...parca fugeau de ceva...am dat sa ma intorc sa tip dupa ei sa ii intreb ce se intampla de ce fug...am tipat tare spre ei si i-am intrebat "de ce fugiti?" iar ei mi-au raspuns vag "fugi!" nici bine nu reusesc sa ma intorc cand aud niste pashi grabiti spre mine venind din directia din care au venit si baietii...acei pashi i-am auzit de cand am inceput sa strig la baieti..acei pashi erau mai grabiti decat cei pe care ii auzisem la baieti...am inceput sa tremur..parca zbura cand alerga.....si cand deodata din intunericul cetios....imi apare o figura groaznica in fata ...m-am speriat pur si simplu..am luat-o la alergat..si alergam si alergam si alergam si simteam cum picioarele mi s-au inmuiat de la atata alergat si oboseam si oboseam si simtem cum alerga cineva dupa mine ...stiam ca e el.. acel urat ce ma facuse sa alerg...continuam sa alerg si alergam si el alerga si alergam si alerga si cand deodata eu m-am impiedicat de o creanga...am cazut in genunchi ...m-am lovit tare...nu ma mai puteam ridica dar il auzeam cum vine ...am inceput sa ma misc in genunchi si printr-o fortza divina am reusit sa ma ridic si sa alerg ...alergam in necunoscut..aveam impresia ca inconjuram acel parc sau mai bine spus acea padure ..am ajuns intr-un final la o cladire din parc unde credeam ca am sa reusesc sa ma ascund de el..era un club...un club ce organizase si el o petrecere de halloween dar nu era nimeni inauntru..era asa de cald acolo..si o muzica alerta..ambientu dinauntru era insa foarte straniu .. te lua groaza daca vedeai ce e acolo...dar totushi ma gandeam de ce nu era nimeni inauntru am mers intr-o alta camera....... acolo era intuneric bezna..deodata.......SURPRIZA....s-au aprins luminile si toti colegii mei si cei mai buni prieteni ai mei erau acolo ..organizase o petrecere surpriza pentru mine...nu stiu de ce... dar nu mai conta important era ca eram impreuna cu cele mai dragfi fiinte de pe pamant...dar deodata simt pe umarul meu o mana rece ca gheatza care ma luase prin surprindere pe la spate ..m-am intors si am vazut chipul acelui om din parc care ma facuse sa alerg ca un nebun...si-a dat masca jos si cine era?...iubita mea draga si nebuna...parul i se lasase tot in jos..chipul ei ma incalzise pe loc si am luato in brate simtind cum ca nu avea sutien pe ea si la urechi mi-a soptit ca ma astepata peste 5 minute in baie...atunci am simtit ca iau foc...si incepe distractia muzica buna, amibientu la fel toate mi se pareau prea tari ...iubitamea se dusese spre baie dar nu inaintde a-mi arata acest lucru..ma duc si eu dupa ea ..intru si inchid usa spunanduva voua la revedere si sa aveti grija pe unde mergeti in nopatea de halloween...;)

5 comentarii:

Anonim spunea...

prea tare aceasta poveste de halloween ....mai ales ultimA parte ......tzineo tot asha gaby

Ioana spunea...

super super tare povesrioara ta de halloween...finalul ma omoara, "cu sutienul":))) esti talentat, Gabi Creanga!;):*

Anonim spunea...

tare.......imi plc povestioara ta:X


ESTI TALENTAT;))

Anonim spunea...

misto povestea.....si finalul e super;););)

Unknown spunea...

Bravo Gabitzu, sunt impresionat!